HTML

Lélek-játék

Tanácsadó pszichológus, szexológus és a Magyar Szexológiai Társaság tagja vagyok. Telefonszám: 30-688-8367 Szakterületeim: - funkcionális meddőség, párkapcsolati és szexuális problémák, hipnoterápia, magzati kapcsolatanalízis, életvezetési tanácsadás, gyászfeldolgozás, önismeret. http://www.elet-jatek.hu/

Friss topikok

"Négy hónappal ezelőtt kerestem fel Évát merevedési zavarokkal. Előtte hónapokig gyötört ez a probléma, és nem tudtam egyedül megbirkózni vele. Kicsit tartottam tőle, hogy valakivel beszélnem kell erről a számomra kínos témáról, de már az első alkalommal meg tudtam nyílni, őszintén mertem beszélni vele.

Gyakorlatilag néhány alkalom alatt segíteni tudott a problémán. Már az első hetekben volt több sikeres együttlét a barátnőmmel, és ahogy teltek a hónapok, úgy lett egyre jobb a szexuális életünk. El tudtam lazulni, nagyobb hangsúlyt fektettünk az előjátékra, figyeltünk egymásra. Előtte nagyon sokszor volt korai magömlésem, de ezen a téren is sikerült fejlődnöm.

A terápia során sok minden szóba került a szexualitáson kívül. Család, barátok, önmagamról alkotott képem. Ezekről mindig nyíltan és őszintén tudtunk beszélni, és ennek köszönhetően sokat fejlődtem. Korábban nehezemre esett beszélni magamról, akár a barátaim, családom előtt is. De így, hogy volt egy hely, ahol magamról tudtam beszélni, és ezt ilyen őszintén tehettem, a hétköznapokban is könnyebben meg tudtam nyílni.

A párkapcsolatom is sokkal jobbá vált az elmúlt hónapokban. Sokat beszéltünk a párunknak nyújtott szabadság kérdéséről, és arról, hogy valójában a szabadságot nem mi adjuk, ez alapvető joga egy embernek, akkor is, ha párkapcsolatban él. A barátnőmmel nagyobb teret adtunk egymásnak, engedtük, hogy a másik éljen ezzel a jogával. Ebben szerencsére a barátnőm is partner volt. Nagyon sokat hozzátett ez a kapcsolatunkhoz. Ezt nagyon köszönöm Évának. Ezt is."

 

Balázs

Címkék: terápia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichologus.blog.hu/api/trackback/id/tr7412658649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása